Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Kobiety pragną bardziej - 8 2 - Piękna i Borys Bestia - 7 3 - Licencja na miłość - 6 4 - Stowarzyszene Wędrujących Dżinsów - 6 5 - Wibracje - 5
1 - Kobiety pragną bardziej - 8 2 - Jego zdaniem, jej zdaniem - 7 3 - A Walk in the Woods - 7 4 - Piękna i Borys Bestia - 7 5 - Licencja na miłość - 6 6 - Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - 6 7 - Na ratunek wielorybom - 6 8 - Małpa w hotelu - 6 9 - Wibracje - 5 10 - Życie seksualne - 5